Lina's next top noodle

2012-03-06 Klockan 21:38:01


Sjukt konstig dag, allvarligt talat. Osminkad (yaaay!), utan nycklar (yaaay!), och med alldeles för lite sömn (yaaay!) gick jag hemifrån. Klagade så mycket på allt på första passet att läraren började klaga på mitt klagande. Gick omkring som en zombie hela dagen, någon påpkade att jag såg förjävlig ut och det stämde antgligen in perfekt. Tog av mig skorna av någon anledning och stoppade in dom i ett random skåp. Efter skolan gick jag hem, åt tre portioner yoghurt och en portion gröt, letade efter mina nycklar utan resultat, åkte till gymmet, tränade som en galning, pallade inte duscha där så jag gick hem, glömde att duscha och tog en promenad med en kompis istället. Kom hem, duschade. När jag klev ut ur duschen insåg jag att jag inte hade ätit någon middag och var så sjukt hungrig (observera att detta var för en halvtimme sen). Gjorde lite nudlar med för starkt krydda och sitter nu i min säng och ska kolla på Top Model Sverige.
Annars då?


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0