Godmorgon

2012-02-11 Klockan 11:36:43


Vaknade av att jag hade sjuuuuukt ont i magen, har haft det många gånger innan på morgonen men jag vänjer mig aldrig. Nu var det ett tag sen dock, jag hade det ganska ofta på morgonen för nästan exakt ett år sen, men i mars höll det sig kvar en hel dag så vi åkte in till akuten och dom såg att det var blindtarmsinflammation. De sa också att jag hade haft det rätt länge och att den var väldigt inflammerad, så det förklarade alla hemska magknip på mornarna. Sen dess tror jag inte jag har haft det mer, åtmistone inte på ett halvår. Så idag vaknade jag av det. Oftast brukar det ju va att man inte kan röra sig, men för mig var det tvärtom, om jag var stilla  gjorde det bara mer ont. Så jag vred mig och skuttade omkring, skrek och grät i en timme i morse, vad gjorde du?
Det släppte helt plötsligt efter en timme, det brukar vara så så det var ingen stor nyhet. Nu mår jag bra och ska snart ner och äta frukost. Väldigt intressant text om min mage måste jag säga.
Puss hej.

Morgonface jo men visst


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0