Joey Graceffa ♥

2012-04-10 Klockan 21:20:05


För några månader sedan upptäckte jag en sjukt rolig och bra gjord Hunger Games-parodi av I wanna go med Britney Spears som jag och mina kompisar sjöng oavbrutet. Den ena killen i videon hette Joey Graceffa och jag klickade vidare mig på youtube och hittade hans egna videos. Jag började prenumerera på hans kanal, i början tittade jag nästan aldrig på hans videos för dom är rätt långa, men för någon vecka började jag ändå med det och jag upptäckte vilken himla underbar människa han är! Här nere har jag samlat några av hans videos som är mina favoriter, men ni borde verkligen preunumerera på hans kanal, riktigt nice kille!
Här är parodin jag pratade om:
Här pratar han om låtarna på ett Hunger Games-album han och hans vänner gjort!
Kolla in hans kanal HÄR och prenumerera för mer av hans vardag och saker han hittar på! Kram


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0